Skolans köpvillkor

Torslanda Trafikskola

Fullständiga köpvillkor

Beställning

När lektionerna i ditt start/körpaket är slut så gäller ordinarie priser.

Om du inte behövde alla dina lektioner i paketet så betalar vi tillbaka, inom det år som paketens giltighetstid.

Man kan inte byta ut olika delar i paketet mot något annat.

Paketpriser måste förskottsbetalas, är personliga och priset gäller i 1 år från betalningstillfället.
Start/körpaket/produkter/inbetalningar är giltiga i 1 år, därefter förfaller ej nyttjat belopp.

Paketen ger ingen garanti till körkort.

OBS! Statliga avgifter tillkommer för ex. kunskapsprov, uppkörning, fotografering & tillverkning av körkort.

Om/Avbokning

Körlektion med Bil, MC, Moped senast 18 timmar innan bokad tid.
Risk 1, Handledarkurs senast 4 vardagar innan.
Mopedutbildning senast 4 vardagar innan.
Risk 2/Halkkörning senast 4 vardagar innan.

Tänk på att om du inte avbokar din tid kommer du bli debiterad.

Vid sjukdom, från och med 1 december 2022, debiteras 50% av lektionskostnaden såvida inte ett sjukintyg/intyg uppvisas inom en vecka från det datum du var sjuk. Vid uppvisande av intyg undviker du att bli debiterad.

Kontakta

Öppettider

Kontorets öppettider: Mån-Tors kl. 10-17.
Fredag: STÄNGT

Innehåller användning som kräver aktivt samtycke